بیش از چهار هزار تن مرکبات از باغات قصرشیرین برداشت شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

'رضا محمدی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مرکبات از سطح 300 هکتار باغات بارور این شهرستان برداشت شده است. 

وی تصریح کرد: هم اکنون سطح باغات مرکبات این شهرستان600 هکتار است که از این میزان300 هکتار باغات بارور و 300 هکتار غیربارور یا بصورت نهال هستند که در سال های آینده به مرحله ثمر دهی می رسد. 

وی اظهار داشت: میانگین برداشت محصول مرکبات از باغات این شهرستان 15 تن در هر هکتار است و سال گذشته نیز چهار هزار تن مرکبات از سطح باغات قصرشیرین برداشت شد. 

مدیر جهاد کشاورزی قصرشیرین مرکبات برداشت شده از باغات این شهرستان را شامل پرتقال، لیموشیرین، نارنگی، لیمو ترش و نارنج ذکر کرد.

محمدی گفت: رقم لیموشیرین تولیدی این شهرستان از نظر اندازه و شکل ظاهری کوچک تر از سایر لیمو شیرین هاست، ولی طعم و مزه آن منحصر به فرد است به نحوی که این لیمو، شیرینی خاصی دارد و تلخی پس از پایان خوردن را هم به همراه ندارد. 

وی اظهار کرد: همچنین امسال از سطح 30 هکتار باغات زیتون این شهرستان بیش از60 تن زیتون برداشت شد که سودآوری مناسبی نیز به همراه داشته است. 

قصرشیرین با 27 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه دارای 29 هزار و 188 هکتار اراضی کشاورزی و باغی است که از این میزان سه هزار و400 هکتار باغ و مابقی نیز اراضی کشاورزی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com